دسترسی سریع

21

3

تاریخ های مهم کنفرانس
آخرین مهلت ارسال مقالات 14دی ماه 1398
آخرین مهلت ثبت نام در همایش 14 دی ماه 1398
برگزرای همایش 15 دی ماه 1398
تماس با دبیرخانه

 

نشانی دبیرخانه :
مشهد ، انتهای بلوار هاشمیه، نماز 3/1 ب8 و7

 

تلفن تماس : 38234627-051
ساعات تماس 14-8 همه روزه بجز ایام تعطیل

 

نکات مهم در مورد پاسخگویی به شما عزیزان:
لطفا قبل از تماس از طریق  این فرم   با ما در ارتباط باشید.
لطفا با شماره تلفن ثابت دبیرخانه ، فقط در ساعات ذکر شده تماس بگیرید.

 

Info@mgaconf.ir

 

 

پوستر همایش
Poster
اطلاعیه ها
اخبار سایت
صدور گواهی لاتین

 

با توجه به درخواست های مکرر و امکان جدید صدور گواهی لاتین برای بخش فارسی مقالات کنفرانس  چنانچه درخواست صدور گواهی لاتین برای مقاله خود را دارید می توانید تا پایان وقت روز پنجشنبه 26 دی ماه ، کد مقاله خود را با استفاده از کلیک بر روی این قسمت  (صفحه تماس با ما) به دبیرخانه همایش ارسال نمائید تا با شما تماس گرفته شود.
همچنین گواهی اضافه فارسی و لاتین نیز صادر می شود.

هزینه صدور گواهی لاتین برای مقاله اول 65.000 تومان و برای مقالات دوم و بیشتر 50.000 تومان می باشد.

1398/10/23 بیشتر بدانید ...

اطلاعیه نکات مهم


ضمن سلام و تشکر فراوان از صبر و شکیبایی تمامی پژوهشگران در فرایند تمدید زمان همایش و دریافت مدارک و همچنین  قدردانی بابت ارسال مقالات ارزشمندتان که به زعم داوران کمیته علمی از سطح بالایی برخوردار بوده است ، توجه شما را به چند نکته زیر جلب می نمائیم:

1- مدارک پژوهشگران محترمی که موفق به دریافت فیزیکی مدرک خود نشده بودند روز چهارشنبه و پنجشنبه 18 و 19 دی ماه به اداره محترم پست تحویل شد و طبیعتا حداکثر تا 72 ساعت پس از تاریخ ذکر شده باید به دست شما رسیده باشد. چنانچه بسته پستی شما تا پایان وقت توزیع پستی (ساعت 20) روز دوشنبه 23 دی ماه به دست شما نرسید لطفا هرچه سریعتر با شماره دبیرخانه همایش : 05138234627  در ساعات اداری تماس حاصل فرمائید. تماس بابت وضعیت بسته های پستی تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 26 دی ماه قابل پاسخگویی است و به تماس هایی که پس از این تاریخ با دبیرخانه همایش گرفته شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2- بنابر تفاهم نامه فی مابین دبیرخانه دائمی همایش و پایگاه اطلاعات علمی ایران (سیویلیکا) یک نسخه از مجموعه مقالات منتخب همایش که در قالب لوح فشرده برای شما ارسال شده بود ، مورخ دوشنبه 23 دی ماه 98 به سیویلیکا ارسال شد. با توجه به کثرت همایش های علمی در سطح کشور و ترافیک بالای کاری سیویلیکا و تجربه ما از همایش های پیشین ، نمایه شدن مقالات بین 1 ماه تا 8 ماه زمان خواهد برد. لذا پس از گذشت مدت فوق درصورت نمایه نشدن مقاله یا مقالاتتان ، هرگونه مطالبه و پیگیری بابت نمایه شدن آنها را نه از دبیرخانه همایش بلکه از سیویلیکا پیگیری نمائید. شماره تلفن سیویلیکا 88008044-021  (درهنگام تماس باید نام دقیق همایش و تاریخ دقیق برگزاری را اعلام کنید).

3- صدور مدارک اضافی برای کاربرانی که درخواست صدور آن را دارند کماکان ادامه دارد و دبیرخانه همایش پس از پنجشنبه 26 دی ماه 98 هیچگونه مسئولیتی بابت صدور مدارک اضافی و تصحیح عنوان یا متن مقاله که ناشی از خطای پژوهشگر است را ندارد و همچنین پایان رسمی کار دبیرخانه برای این دوره از همایش مورخ 1 بهمن 1398 خواهد بود.

4- شماره تلفن های شما عزیزان در آرشیو دبیرخانه موجود می باشد و چنانچه دور سوم این همایش یا همایش های دیگری که مرتبط با رشته و فعالیت پژوهشی شما باشد برگزار گردد ، از طریق پیام کوتاه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.


با تشکر
دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404

1398/10/22 بیشتر بدانید ...

ارسال مدارک و گواهی مقالات برای نویسندگان مسئول

 به استحضار کلیه نویسندگان محترم مقالات میرساند، امروز پنجشنبه 19 دیماه ۱۳۹8 ؛ کلیه مدارک و گواهی مقالات شما عزیزان تحویل شرکت محترم پست شده و به آدرس نویسندگان مسئول ارسال خواهد شد.
(کد پستی 20 رقمی رهگیری مرسولات پستی نیز  تا ساعت 5 عصر امروز به بصورت پیامک برای شما ارسال خواهد شد.)

*لازم به توضیح است ارسال مدارک بصورت پست پیشتاز انجام شده و با توجه به دوری یا نزدیکی شهر خود از مقدس مشهد، بین یک تا سه روز آینده منتظر بسته های پستی خود باشید.
*
چنانچه بسته های پستی شما تا پایان روز 2 شنبه 23 دی به دست شما نرسید هرچه سریعتر حداکثر تا تاریخ 1 بهمن با دبیرخانه همایش در ساعات اداری تماس بگیرید.
(به تماس هایی که پس از 1 بهمن 98 در خصوص عدم دریافت مدارک با دبیرخانه همایش گرفته شود ترتیب اثر داده نـخواهد شد.)

*لطفا اخبار وبسایت همایش را تا تاریخ 1 بهمن ماه دنبال کنید.



1398/10/19 بیشتر بدانید ...

روند ارسال مدارک برای شرکت کنندگان غیر حضوری

روند ارسال مدارک برای شرکت کنندگان غیر حضوری و کسانی که به هر دلیل موفق به حضور در همایش نشده اند به شرح زیر می باشد:

بنابر اعلام قبلی،  3 روز پس از برگزاری همایش مدارک بهمراه یک نسخه الکترونیک از مجموعه مقالات منتخب همایش به آدرس پستی نویسنده مسئول یا فردی که پنل کاربری ارسال مقاله به نام او ساخته شده است ارسال می شود.
بنابراین حداکثر تا پایان وقت اداری 18 دی ماه بسته های پستی شما عزیزان تحویل شرکت محترم پست خواهد شد و حداکثر ظرف 48 ساعت از تاریخ یاد شده به دست شما عزیزان خواهد رسید .همچنین شماره پیگیری 20 رقمی  مرسولات پستی به تفکیک نام و نام خانوادگی در همان روز (18 دی ماه) بر روی وبسایت همایش قرار داده خواهد شد تا بتوانید از طریق پرتال شرکت پست مرسوله خود را پیگیری نمائید.

با نهایت سپاس از شما پژوهشگران عزیز خواهشمندیم با صبر و شکیبایی در این بازه زمانی ما را در ارائه سریعتر و بهتر خدمات فوق یاری نمائید و از تماس با دبیرخانه همایش صرفا در خصوص موضوع ارسال گواهی ها تا قبل از تاریخ مقرر (18 دی ماه) خودداری نمائید.

با نهایت احترام
دبیرخانه همایش

1398/10/16 بیشتر بدانید ...

برگزاری همایش


ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی پژوهشگران محترم

 

دومین دوره از کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404 در تاریخ 15 دی ماه 1398 در شهر مشهد با حضور تعداد زیادی از نخبگان و اساتید کشوری و بین المللی و پژوهشگران ارجمند در حالی برگزار گردید که مقارن شدن روز همایش و تشییع پیکر فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش فضای شهر مقدس مشهد را نورانی کرده بود و لذا با توجه به میل حضور شخصیتهای برجسته و پژوهشگران عزیز در مراسم تشییع پیکر شهدا ، مدت زمان همایش کوتاه تر گردید و در ساعت 14 اختتامیه این همایش انجام شد. در طی این همایش که از ساعت 8 صبح آغاز گردید پنل های علمی مختص به محور مقالات ارائه شده شفاهی بصورت جداگانه برگزار گردید.از 3 مقاله برتر که از قبل به اطلاع آنان رسیده بود قدردانی شد و از دبیرخانه همایش خواسته شد که طبق اعلان قبلی به نشریات اپن اکسس مورد مکاتبه دبیر محترم علمی معرفی شوند. سخنرانی مدعویین و اساتید در پایان مراسم ضمن آگاهی بخشی از فضای کنونی مدیریت ، حسابداری ، بانکداری و اقتصاد در جهان، تئوری لازم جهت افق روشن چشم انداز ایران 1404 را در بخش های دولتی و خصوصی ترسیم نمود.همچنین طی سخنرانی هایی خط مشی سومین دوره همایش که در آینده ای نزدیک در پیش رو خواهد بود را با هدف  مدیریت ، حسابداری ، بانکداری و اقتصاد دیجیتال مشخص شد که با توجه به فضای ارتباطات جمعی و اینترنت در جهان کنونی سنگ بنای سومین دوره این همایش در این راستا گذاشته شد. لذا از هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای سومین دوره این همایش در مجموعه سالن همایش خواجه نصیرالدین طوسی در فضایی بزرگتر و در آینده ای نزدیک در حال انجام است که پس از طی مقدمات لازم در یک فراخوان عمومی به اطلاع کلیه پژوهشگران عزیز و ارجمند خواهد رسید.
دبیراجرائی همایش

1398/10/16 بیشتر بدانید ...

شروع کار  مجدد دبیرخانه از روز دوشنبه


با توجه به زمان برگزاری همایش در روز 15 دی ماه و تعطیلی دبیرخانه همایش تا روز بعد لطفا از ساعت 18 روز شنبه 14 دی تا ساعت 8 صبح روز دوشنبه 16 دی ماه از هرگونه تماس در این بازه زمانی با دبیرخانه همایش خودداری نمائید.

گزارش روز برگزاری همایش به همراه روند ارسال گواهی ها برای کسانی که به هر دلیل موفق به حضور نشده اند روز دوشنبه 16 دی از طریق وب سایت به اطلاع شما خواهد رسید.


با تشکر از صبر و شکیبایی شما پژوهشگران محترم
دبیرخانه همایش

1398/10/14 بیشتر بدانید ...

سردار+حاج+قاسم+سلیمانی

شهادت سردار والامقام، حاج قاسم سلیمانی و نیز شماری از همرزمانش که در راه عشق به وطن و حمایت از ولایت و ملت شریف ایران همواره کوشیدند، موجب تأثر و تألم ملت شریف ایران و جبهه مقاومت شد. حاج قاسم سلیمانی، سردار سرافراز سپاه اسلام، چهره درخشان مقاومت اسلامی و نماد هنر ایستادگی در برابر مستکبران آمریکایی، متجاوزان صهیونیستی و تروریست‌های منطقه بود. خون این سردار افتخارآفرین، الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام خواهد بود.

شورای سیاستگذاری همایش

1398/10/14 بیشتر بدانید ...

*بسیار مهم-اطلاعیه پایان مهلت ویرایش مقالات


با سلام
با توجه به اینکه لوح فشرده مجموعه مقالات همایش پس از پایان ساعت 24 امروز 14 دی ماه تهیه می شود ، چنانچه در نوشتن اسامی و یا  ترتیب نوشتن سمت اساتید محترم در درون فایل مقاله یا قسمتی از پنل کاربری که اطلاعات نویسندگان مقاله را نوشته اید اشکال و اصلاحاتی دارید تا ساعت 24 امشب فرصت دارید این ویرایش را انجام دهید.در غیر این صورت دبیرخانه هیچگونه مسئولیتی در قبال درج مقالات در لوح فشرده با نام و ترتیب عنوان شغلی ای که شما در مقاله خود قرار داده اید نخواهد داشت.

برای توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید.


با تشکر
دبیرخانه همایش

1398/10/14 بیشتر بدانید ...

مکان و زمان


فایل PDF حاوی برنامه زمان بندی و مکان برگزاری همایش از طریق ایمیل  و پیام کوتاه (به نشانی ایمیل و شماره همراه نویسنده مسئول) برای شرکت کنندگان حضوری ارسال شد. چنانچه در رابطه با نشانی مشکلی دارید یا اینکه اطلاعات برای شما ارسال نشده است از طریق فرم تماس با ما به دبیرخانه همایش اطلاع دهید.

با تشکر
دبیرخانه همایش

1398/10/14 بیشتر بدانید ...

تمدید زمان ارسال مقالات

1- باتوجه به درخواست پژوهگران محترم مبنی بر تمدید زمان ارسال مقالات و تصمیم شورای سیاستگذاری همایش آخرین مهلت ارسال مقالات به ساعت 18 شنبه چهاردهم دی ماه و آخرین زمان و مهلت واریز هزینه ها و قطعی نمودن ثبت نام ساعت 24 شنبه چهاردهم دی ماه خواهد بود.
* توجه: این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

2- اطلاعیه مکان و زمانبندی همایش فردا چهاردهم دی ماه، ساعت 12 به اطلاع شرکت کنندگان حضوری خواهد رسید.

با تشکر
دبیرخانه همایش

1398/10/14 بیشتر بدانید ...


تنها 1 روز دیگر مهلت باقیست

* آخرین مهلت ارسال مقالات ساعت 18 روز 14 دی 1398

* آخرین مهلت قطعی نمودن ثبت نام و واریز هزینه ها ساعت 24 روز 14 دی 1398

 

ثبت نام در سامانه و ارسال مقالات

 

1398/10/11 بیشتر بدانید ...

واریز هزینه ها و قطعی نمودن ثبت نام


آخرین مهلت واریز هزینه ها و تکمیل ثبت نام 14 دی ماه 98 میباشد.لذا باتوجه به ترافیک بالای سایت در روز پایانی از پژوهشگرانی که مقاله آنها پذیرفته شده است خواهشمندیم هرچه سریعتر نسبت به پرداخت آنلاین و قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند. عدم تکمیل ثبت نام به منزله انصراف از همایش می باشد.
برای واریز هزینه ها وارد پنل کاربری خود شده و سپس گزینه ثبت خدمات را انتخاب کنید و پس از انتخاب خدمات هزینه را پرداخت کنید.


با تشکر
دبیرخانه همایش

1398/10/11 بیشتر بدانید ...

دسترسی برای ویرایش مقالات


دسترسی برای ویرایش مقالات باز شده است.چنانچه در پنل کاربری و یا درون مقاله اسامی را به درستی وارد نکرده اید یا مقاله شما دارای مشکل تایپی و ... می باشد تا پایان ساعت 12 روز 14 دی ماه فرصت دارید از این امکان استفاده کنید.پس از این مهلت ویرایش بسته می شود و امکان هیچ تغییری در مقاله و پنل کاربری شما نخواهد بود.
(برای هر مقاله باید بصورت جداگانه ویرایش را انجام دهید.)
برای دسترسی به ویرایش پس از ورود به پنل کاربری خود مراحل زیر را دنبال کنید.

 

1
2

1398/10/11 بیشتر بدانید ...


ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما پژوهشگران ارجمند
با توجه به یک نوبت تمدید شدن زمان برگزاری همایش به استحضار می رساند که ظرفیت شرکت در همایش به صورت حضوری پایان یافته است لذا پژوهشگرانی که از این پس مقالات آنان مورد پذیرش نهایی قرار می گیرد ، فقط می توانند به صورت غیر حضوری ثبت نام خود را کامل کنند. نهایی شدن ثبت نام پس از پذیرش مقاله ، منوط به "ثبت خدمات" و پرداخت هزینه ثبت نام از طریق پنل کاربری می باشد.

با تشکر
دبیرخانه همایش

1398/10/09 بیشتر بدانید ...

پوزش به دلیل اختلال در شبکه اینترنت و تمهیدات لازم در صورت بروز مشکل فنی

با توجه به اختلالات اینترنت سراسری کشور ، ضمن عرض پوزش به دلیل اختلال بوجود آمده در اتصال به سایت همایش در روز جمعه 6 دی ماه و شنبه 7 دی که  کماکان هنوز هم با اختلالاتی مواجه است، به اطلاع می رساند چنانچه قطعی دیگری در اینترنت سراسری بوجود آمد از طریق ایمیل و شماره تلفن همراه ثبت شده در پنل کاربری تان با شما در ارتباط خواهیم بود.
با تشکر
دبیرخانه همایش

1398/10/07 بیشتر بدانید ...

با توجه به تمدید نشدن تاریخ های مهم ارسال مقالات و تکمیل ثبت نام و همچنین برگزاری همایش در تاریخ مقرر لذا از شما عزیزان درخواست میگردد که هرچه سریعتر مقالات خود را با محورهایی در زمینه مدیریت،حسابداری،اقتصاد و بانکداری از طریق  ثبت نام  و گزینه  "ارسال مقاله" به دبیرخانه همایش ارسال نمائید و همچنین پژوهشگران محترمی که مقالات آنها مورد تایید داوران قرار گرفته است با استفاده از منوی "ثبت خدمات" در پنل کاربری خود نسبت به تکمیل و قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند.

چنانچه هر سوالی در زمینه ارسال مقالات و فرایند ارسال و داوری و دریافت گواهی و غیره دارید میتوانید با شماره دبیرخانه همایش  (05138234627) در ساعت 8 الی 14 همه روزه بجز ایام تعطیل تماس حاصل فرمائید.


با تشکر
دبیرخانه همایش

1398/10/07 بیشتر بدانید ...

با عنایت خداوند تبارک و تعالی و حمایت شما پژوهشگران محترم و اعلام آمادگی تعداد زیادی از اساتید و نخبگان حوزه مدیریت، حسابداری و اقتصاد، و همچنین بنابر تصمیم شورای راهبری همایش با تمدید 15 روزه ، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران  1404 در پانزدهم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لذا شما پژوهشگران محترم جهت بهره مندی از امتیازات این همایش بین المللی می توانید تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه 13 دی ماه، نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنید.

با توجه به ترافیک بالای ارسال مقالات و تکمیل ثبت نام در روزهای پایانی از شما عزیزان درخواست میگردد که هرچه سریعتر مقالات خود را از طریق  ثبت نام  و گزینه  "ارسال مقاله" به دبیرخانه همایش ارسال نمائید و همچنین پژوهشگران محترمی که مقالات آنها مورد تایید داوران قرار گرفته است با استفاده از منوی "ثبت خدمات" در پنل کاربری خود نسبت به تکمیل و قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند.


با تشکر
دبیرخانه همایش

1398/09/30 بیشتر بدانید ...

تمدید مهلت ارسال مقالات و زملن برگزاری همایش

ضمن عرض سلام و خسته نباشید و ذکر خداقوت بابت ارسال مقالات علمی ، پربار و ارزشمند که قریب به نود درصد آنها نیز از نگارش مطلوب و پیش فرض همایش تبعیت کرده ، بدینوسیله تمدید زمان برگزاری همایش را به اطلاع شما عزیزان میرسانم.
با توجه به جلسه مورخ 26 آذر 98 شورای راهبردی همایش و با توجه به استقبال خوب شما پژوهشگران ارجمند و ارسال مقالات پر بار و ارزشمند و بنابر اختلالات اخیر شبکه اینترنت در کشور که باعث شد 10 الی 15 روز روند دریافت و داوری مقالات با مشکل مواجه شود ، لذا تصمیم گرفته شد که زمان برگزاری همایش از شنبه 30 آذر  به یکشنبه 15 دی ماه و آخرین مهلت ارسال مقالات و تکمیل ثبت نام 13 دی ماه باشد. لذا از شما پژوهشگران گرامی خواهشمندیم تا قبل از ساعت 24 روز 13 دی ماه مقالات ارزشمند خود را پس از ثبت نام از طریق پنل کاربری و گزینه "ارسال مقاله" به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

با نهایت احترام
دبیر اجرائی همایش

1398/09/28 بیشتر بدانید ...

اطلاعیه تسریع در ارسال مقالات

*پژوهشگران محترم با توجه به نزدیکی به مهلت مقرر برای ارسال مقالات لطفا هر چه سریعتر مقالات ارزشمند خود را از طریق پنل کاربری خود و گزینه ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ارسال نمائید.بدیهی است به مقالاتی که پس از تاریخ اعلام شده (ساعت 24 روز 27 آذر) به دبیرخانه ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.


*ضمنا پژوهشگرانی که مقالات آنان پذیرفته شده است هرچه سریعتر نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

با نهایت سپاس
دبیرخانه همایش

1398/09/26 بیشتر بدانید ...

چاپ مقالات برگزیده در Textroad Journals

پژوهشگران گرامی، با توجه به رایزنی های صورت گرفته توسط دبیر محترم همایش با سردبیر محترم ژورنال"Current Economics and Management Research" زیرمجموعه نشریه اپن اکسس TEXTROAD مقرر گردید مقالات برتر انتخاب شده از سوی کمیته علمی همایش ، در شماره بعدی نشریه ذکر شده نمایه گردد. 

Number of issues per year: 6
ISSN: 2356-8836 (Print)

ISSN: 2356-8887 (Online)
 

Current Economics and Management Research (CEMR) is a peer reviewed, open access international scientific journal dedicated for publication of high quality original research articles as well as review articles in the all areas of Economics and Management Research.

 

 

 

1398/09/24 بیشتر بدانید ...

مزایای شرکت در کنفرانس به شرح زیر است:

1-نمایه شدن تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه مرجع دانش ایران (سیویلیکا) طبق مجوز و تفاهم نامه بعمل آمده.
2-امکان شرکت در پنل های همایش برای شرکت کنندگان حضوری.
3-چاپ 3 مقاله برتر همایش به انتخاب داوران در نشریات بین المللی و اپن اکسس.
4-صدور و دریافت گواهی موقت در صورت پذیرش مقاله (به صورت آنلاین می توانید گواهی موقت خود را دریافت کنید.)
5- تخفیف در هزینه برای ارسال بیش از 1 مقاله پذیرفته شده.
6- دریافت گواهی نامه نهایی دارای هولوگرام اختصاصی به همراه یک نسخه الکترونیک (CD) از مجموعه مقالات برتر همایش که حداکثر 3 روز پس از روز همایش با پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال می شود.

 

 

 

1398/09/26 بیشتر بدانید ...

به اطلاع کلیه پژوهشگران و نویسندگان محترم میرساند؛ تمامی گواهی های صادر شده از طرف دبیرخانه برای نویسندگان مقالات یکسان خواهد بود و هیچ تفاوتی بین افراد ثبت نام کننده حضوری و غیرحضوری وجود ندارد.

 

1398/09/24 بیشتر بدانید ...

به اطلاع  آن دسته از عزیزانی که درخواست گواهی زودهنگام را دارند می رساند که پس از ارسال مقاله خود منتظر داوری مقالات بوده و پس از اعلام نتایج داوری ، در صورت پذیرش مقاله نسبت به ثبت خدمات و  پرداخت آنلاین هزینه ثبت نام از طریق پنل کاربری گزینه ثبت خدمات اقدام نمایند، پس از این کار در "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" در پنل کاربری یک گزینه به نام دریافت گواهی موقت اضافه می شود که با کلیک بر روی گزینه دریافت، فایل PDF گواهی موقت با مهر و امضای همایش قایل دریافت خواهد بود.
دبیرخانه همایش

 

1398/09/24 بیشتر بدانید ...

با عنایت خداوند تبارک و تعالی و حمایت شما پژوهشگران محترم و اعلام آمادگی تعداد زیادی از اساتید و نخبگان حوزه مدیریت، حسابداری و اقتصاد، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران  1404 در آذر ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

لذا شما پژوهشگران محترم جهت بهره مندی از امتیازات این همایش بین المللی می توانید تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه 27 آذرماه، نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنید.

 

 

1398/09/24 بیشتر بدانید ...

نتایج داوری و درخواست ارسال مقالات تا قبل از موعد مقرر

نتایج مقالاتی که تا پایان 22 آذر ماه 98 به دبیرخانه همایش ارسال شده اند تا ساعت 18 امروز 22 آذرماه اعلام و نتایج مقالاتی که از این پس به دبیرخانه همایش ارسال می شوند تا پایان وقت روز بعد از ارسال مقاله به اطلاع ایشان خواهد رسید.
با توجه به وقت محدود تا زمان مقرر برای ارسال مقالات لطفا هرچه سریعتر مقالات خود را از طریق پنل کاربری برای داوری ارسال نمائید.
دبیرخانه همایش

 

 

1398/09/24 بیشتر بدانید ...

اطلاعیه دعوت به همکاری

 احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به کنفرانس، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری تصویب و به دبیرخانه کنفرانس ابلاغ شده است.لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک دکتری تخصصی PhD و کارشناسی ارشد و دارای سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری هستند دعوت می شود تا در "سامانه داوران" ثبت نام کرده و رزمه خود را ارسال نمایند. 

1398/09/06 بیشتر بدانید ...

توافق دبیرخانه و شبکه مترجمین اشراق جهت ترجمه و انتشار مقالات

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان و نویسندگان محترم مقالات می رساند، طبق توافق نامه فی مابین دبیرخانه کنفرانس و شبکه مترجمین اشراق، کلیه شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان این کنفرانس می توانند با ارائه کد تخفیف، از تخفیف ۱۵ درصدی برای ترجمه مقالات و کتب خود به ۳۷ زبان زنده دنیا بهره مند شوند. 

1398/09/06 بیشتر بدانید ...

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اهمیت تحقیق و پژوهش

 - علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است.
- تحقیق علمی فقط به معنای فراگیری و تقلید نیست، تحقیق ضد تقلید است.
- پیشرفت کشور نیازمند حرکت علمی بسیار قوی است.
- تولید علم و تحقیقات، حیات آینده کشور است.
- برای خدمت رسانی بهتر به مردم، کارهای دقیق پژوهشی لازم است.
-عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد.
-اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد; نتیجه اش یک جا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است.
برای دیدن ادامه ادامه مطلب روی گزینه "بیشتر بدانید" کلیک کنید.

1398/09/06 بیشتر بدانید ...

انتشار کلیه مقالات کنفرانس در سایت سیویلیکا

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین پایگاه سیویلیکا (مرکز همایشهای معتبر علمی ایران) و دبیرخانه کنفرانس؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در سایت سیویلیکا نمایه خواهد شد.

 

تعهدات سیویلیکا

1- نمایه سازی مقالات همایش پس از دریافت مقالات از دبیرخانه همایش واختصاص کد یکتای  COIبه هر مقاله همایش

2- انتشار خبر فراخوان مقالات همایش در سیویلیکا

3- ارسال ایمیل فراخوان و اطلاع رسانی همایش به کلیه اعضای سیویلیکا (در قالب خبر نامه ماهانه سایت)

4- درج در تقویم کنفرانسهای تخصصی کشور (کنفرانسهای ایران)

5- انتشار اخبار همایش در پایگاه بانک اطلاعاتی گردهمایی های ایران (www.symposia.ir)

6- انتشار فراخوان همایش در پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.CallForPapers.ir)

7-پوشش کامل اخبار دبیرخانه کنفرانس در پایگاه خبری کنفرانسها (www.Akhbarelmi.ir)

8- ارائه کارت عضویت رایگان بانک مقالات کنفرانسهای کشور برای استفاده داوران کنفرانس

 

1398/09/05 بیشتر بدانید ...

پژوهشگران گرامی،طبق اطلاعات رسیده به دبیرخانه همایش، رایزنی هایی از طرف دبیر محترم علمی کنفرانس با سردبیر محترم ژورنال اپن اکسس"Textroad Journals" در حال انجام است که در صورت موافقت، مقالات برتر انتخاب شده از سوی کمیته علمی همایش خارج از نوبت عادی ، در نشریه ذکر شده نمایه گردد. 

1398/09/05 بیشتر بدانید ...

نکات مهم برای ثبت نام کنندگان در همایش

پژوهشگران محترم حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات، نسبت به رفع ان اقدام کنید:

 

۱. از صحت اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام اطمینان پیدا کنید؛ ادرس پستی، کد پستی، نام گیرنده و شماره تماس بصورت دقیق و خوانا درج گردد.

۲. جهت ارسال مقاله؛ ابتدا می بایست فرمت مقاله رو دانلود کرده و مقاله خود را بر اساس فرمت سایت، تنظیم و ارسال کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید به منو "راهنمای ثبت نام و ارسال مقالات" مراجعه کنید.

۳. نتیجه داوری مقاله شما بین ۳ تا ۵ روز مشخص می شود. در صورت تقاضای داوری خارج از نوبت، درخواست خود را از طریق تلگرام برای دبیرخانه با شماره ۰۹۳۵۴۶۷۶۰۰۵  ارسال کنید.

۴. پژوهشگران محترمی که مقاله ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است، در صورت نیاز به گواهی موقت می توانند از پنل شخصی خود اقدام نمایید.

۵. جهت تکمیل فرایند ثبت نام، بایستی پس از پذیرش مقاله نسبت به صدور فاکتور و پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایید. لازم بذکر است امکان پرداخت الکترونیکی از سایت همایش وجود دارد . در صورت پرداخت از سایر روش ها، می بایست اطلاعات فیش پرداختی را در پنل خود ثبت کنید.

1398/09/05 بیشتر بدانید ...

رعایت اخلاق حرفه ای و علمی در نگارش مقالات

باعنایت به حضور اساتید برجسته وارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر از این کنفرانس و همچنین جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور در حفظ اصالت مقالات، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی در  تهیه و تدوین مقالات پژوهشگران محترم الزامی می باشد. 

1398/09/05 بیشتر بدانید ...

 

توسعه و پیشرفت بشریت در گرو تولید علم ، کشف و انتشار دانش است، گاه این خلق دانش در حوزه انسانی و گاه در حوزه فناوری می‌باشد، آنچه واضح است این است که دنیای امروز، دنیای تبادل اندیشه‌ها و خلق ایده‌های نوینی است که موجب پیشرفت دانش بشری در عرصه های مختلف علم و فناوری می باشد. در این راستا آنچه مهم به نظر می‌رسد، ایجاد بستری مناسب در جهت بروز ظرفیت های موجود و تشکیل ظرفیت‌های جدید است. از این روی رویدادهای علمی و تخصصی گوناگون، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل، می‌توانند موقعیتی مناسب برای ایجاد هم‌فکری و تبادل دیدگاه‌ها محسوب گردند.
دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404 مفتخر است تا در راستای  توسعه و انتشار دستاوردهای نوین در حوزه مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد میزبان پژوهشگران پیشرو باشد.
از این رو وبسایت این کنفرانس پذیرای مقالات علمی اساتید و دانشجویان محترم در حوزه های یاد شده می باشد.پژوهشگران محترم می توانند با دانلود فرمت ارائه مقالات در منوی اصلی سایت مقالات خود را در چهارچوب خواسته شده از سوی کمیته علمی همایش قرار داده و با استفاده از سامانه کاربری برای دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

دبیر علمی کنفرانس

1398/06/16 بیشتر بدانید ...

    امروز : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
    شمارش معکوس تا برگزاری همایش
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    برگزار کنندگان همایش
    دانش بنیان داده پرداز آرین
    MGACONF
    حامیان علمی همایش
    ش ب
    د آ
    تهر
    MGACONF
    د س
    د پ
    م ت
    م ز
    سیویلیکا
    سیو
    کنف
    کنفرانس
    a
    s
    d
    f
    g
    حامیان مالی همایش
    دانش بنیان داده پرداز آرین