جستجو در سایت
دسترسی سریع

21

3

تاریخ های مهم همایش
آخرین مهلت ارسال مقالات »
1400/11/13
آخرین مهلت تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه ها »
1400/11/14
برگزاری کنفرانس »
1400/11/15
تماس با دبیرخانه

 

نشانی دبیرخانه :
مشهد ، انتهای بلوار هاشمیه، نماز 3/1 ب8 و7

 

تلفن تماس : 38213431-051
ساعات تماس 18:00-20:00 همه روزه بجز ایام تعطیل

تماس در همه ساعات 09151682800

نکات مهم در مورد پاسخگویی به شما عزیزان:
لطفا قبل از تماس از طریق  این فرم   با ما در ارتباط باشید.
لطفا با شماره تلفن ثابت دبیرخانه ، فقط در ساعات ذکر شده تماس بگیرید.

 

Info@mgaconf.ir

 

 

پوستر همایش
Poster
اطلاعیه ها
اخبار سایت
تمدید مهلت ارسال آثار و برگزاری همایش و ارسال گواهی مقالات پیشین

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی شما پژوهشگران عزیز و ارجمند
با توجه به استقبال گسترده شما عزیران و بنا بر تماسها و درخواستهای مکرر پژوهشگران عزیز و  تصمیم در جلسه شماره 189624 روز 1400/10/28 کمیته راهبردی سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404 ، تصمیم بر آن شد که تاریخ برگزاری همایش از 1400/11/01 به تاریخ 1400/11/15 انتقال یابد. لذا از کلیه پژوهشگران محترم تقاضا می گردد حداکثر تا تاریخ 1400/11/13 مقالات ارزشمند خود را از طریق ثبت نام در وبسایت و گزینه ارسال مقاله در پنل کاربری، به دبیرخانه ارسال نمایند.
همچنین طبق تصمیم کمیته راهبردی و اعلان قبلی، اصل گواهی برای افرادی که قبل از تاریخ 1400/11/01 مقالات آنها پذیرش شده است، در تالریخ 1400/11/03 از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال خواهد شد. لذا ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شما عزیزان لطفا از هرگونه تماس در این مورد با دبیرخانه همایش پرهیز نمائید.

با نهایت احترام
دبیرخانه همایش


تلفن های دبیرخانه:
051-38213431 فقط در ساعات 18:30-20:30
09151682800 از طریق واتس اپ

1400/11/02 بیشتر بدانید ...

تنها 1 روز دیگر تا پایان دریافت مقالات باقیست

 

تنها 1 روز دیگر تا پایان مهلت دریافت مقالات باقیست
ارسال اصل گواهی ها تنها تا 4 روز دیگر


 لطفا در ارسال مقالات و  ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها تسریع به عمل آورید و هرگز این فرایند را به روزهای پایانی موکول نکنید

دبیرخانه همایش

 

1400/10/28 بیشتر بدانید ...

مهلت ویرایش و اصلاح مقالات

با توجه به درخواستهای مکرر شما پژوهشگران گرامی مبنی بر ایجاد دسترسی برای ویرایش و اصلاح مقالات، این امکان تا ساعت 24 روز 1400/11/01 برای تمامی مقالات و کاربران میسر گردید.لذا هیچ گونه ویرایش و اصلاحی پس از تاریخ و ساعت ذکر شده میسر نمی باشد.

*** با توجه به اینکه داوران محترم هیچ گونه دسترسی پس از اصلاح به مقالات ندارند، ویرایش فقط جنبه اصلاح ادبی ، ایراد نگارشی و تغییر و جابجایی اسامی نویسندگان مقاله را شامل می شود و هرگونه تغییر کلی در ساختار علمی و تغییر فاحش در عنوان  مقاله باعث رد آن خواهد شد و روند پردازش دریافت گواهی و نمایه شدن مقاله در سیویلیکا لغو و کلیه هزینه های پرداخت شده به نویسنده مسئول عودت داده می شود. ***

روند ویرایش مقالات:

1- ورود به پنل کاربری

15723

2-  وارد شدن به قسمت "ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها" و انتخاب گزینه ویرایش

15724

3- ویرایش آیتمهای مد نظر مطابق شماره 4 در تصویر زیر. چنانچه در فایل مقاله ویرایشی انجام داده اید در قسمت آخر مطابق تصویر فایل اصلاح شده را آپلود نمائید و کلید ارسال فایل و رفتن به مرحله بعد را بزنید.

15725

1400/10/30 بیشتر بدانید ...

تمدید تاریخ همایش

با توجه به جلسه شماره 3214/2909 روز 29 آذرماه کمیته راهبردی همایش ، تصمیم گرفته شد که مهلت دریافت مقالات به تاریخ 29 دی ماه 1400 و تاریخ همایش به 1400/11/01 انتقال یابد. لذا از تمامی پژوهشگران و علاقمندان درخواست می گردد تا پیش از مهلت مقرر مقالات ارزشمند خود را از طریق سایت همایش به دبیرخانه ارسال نمایند.
ضمنا گواهی اصلی به همراه لوح فشرده مجموعه مقالات منتخب همایش در تاریخ 1400/11/03 از طریق پست پیشتاز به نشانی پژوهشگران محترم ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید که ساعات کاری دبیرخانه 18-20 می باشد (38213431-051) و برای تماس در هر لحظه از روز با شماره تلفن همراه دبیر محترم اجرائی همایش تماس حاصل فرمائید (09151682800)

پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم.
دبیرخانه همایش

1400/10/09 بیشتر بدانید ...

تنها پنج روز دیگر مهلت باقیست

تنها پنج روز دیگر مهلت باقیست

مراحل ارسال مقالات به شرح زیر می باشد:

1- ثبت نام در سایت با استفاده از کلیک بر روی سامانه کاربران

2- ورود به پنل کاربری با استفاده از کلیک بر روی سامانه کاربران

3- ارسال مقاله یا مقالات با استفاده از گزینه "ارسال مقاله" در پنل کاربری

4- منتظر ماندن تا برسی مقاله از سوی هیئت داوران

5- مراجعه مجدد به پنل کاربری و استعلام وضعیت مقاله با استفاده از قسمت "ویرایش و وضعیت داوری مقالات"

6- پس از پذیرش مقاله به قسمت ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها مراجعه کرده و با انتخاب خدمات به صفحه پرداخت آنلاین رفته و هزینه شرکت در همایش را پرداخت نمائید.

7- در صورت اینکه به گواهی موقت نیاز دارید پس از پرداخت هزینه به قسمت "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" مراجعه کرده و گواهی موقت خود را دانلود نمایید.

8-اصل گواهی که دارای مهر و امضا و هولوگرام است به همراه کتابچه الکترونیک (DVD) مجموعه مقالات برگزیده، 3 تا 7 روز پس از تاریخ نهایی برگزاری همایش به آدرس پستی درج شده در هنگام ثبت نام ارسال می گردد.
چنانچه نیاز به بازبینی و یا تغییر آدرس پستی دارید می توانید با ورود به قسمت "ویرایش مشخصات" آن را اصلاح نمائید.


جهت هرگونه سوال می توانید با شماره 09151682800 (در همه ساعات روز) و شماره 38213431-051 (در ساعات اعلام شده از سوی دبیرخانه) تماس حاصل فرمائید.

همچنین می توانید از قسمت "تماس با ما" در منوی اصلی همایش نیز با ما در ارتباط باشید.

دبیرخانه همایش

 

1400/09/29 بیشتر بدانید ...

مهلت ارسال مقالات تمدید شد
پژوهشگران گرامی میتوانند تا 1 دی ماه به ارسال مقالات خود بپردازند.
تاریخ برگزاری کنفرانس نیز به 5 دی ماه 1400 انتقال یافت.

1400/09/15 بیشتر بدانید ...

چاپ مقالات برگزیده در Textroad Journals

پژوهشگران گرامی، با توجه به رایزنی های صورت گرفته توسط دبیر محترم همایش با سردبیر محترم ژورنال"Current Economics and Management Research" زیرمجموعه نشریه اپن اکسس TEXTROAD مقرر گردید مقالات برتر انتخاب شده از سوی کمیته علمی همایش ، در شماره بعدی نشریه ذکر شده نمایه گردد. 

Number of issues per year: 6
ISSN: 2356-8836 (Print)

ISSN: 2356-8887 (Online)
 

Current Economics and Management Research (CEMR) is a peer reviewed, open access international scientific journal dedicated for publication of high quality original research articles as well as review articles in the all areas of Economics and Management Research.

 

 

 

1400/09/03 بیشتر بدانید ...

مزایای شرکت در کنفرانس به شرح زیر است:

1-نمایه شدن تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه مرجع دانش ایران (سیویلیکا) طبق مجوز و تفاهم نامه بعمل آمده.
2-امکان شرکت در پنل های همایش برای شرکت کنندگان حضوری.
3-چاپ 3 مقاله برتر همایش به انتخاب داوران در نشریات بین المللی و اپن اکسس.
4-صدور و دریافت گواهی موقت در صورت پذیرش مقاله (به صورت آنلاین می توانید گواهی موقت خود را دریافت کنید.)
5- تخفیف در هزینه برای ارسال بیش از 1 مقاله پذیرفته شده.
6- دریافت گواهی نامه نهایی دارای هولوگرام اختصاصی به همراه یک نسخه الکترونیک (CD) از مجموعه مقالات برتر همایش که حداکثر 3 روز پس از روز همایش با پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال می شود.

 

 

 

1400/07/26 بیشتر بدانید ...

به اطلاع کلیه پژوهشگران و نویسندگان محترم میرساند؛ تمامی گواهی های صادر شده از طرف دبیرخانه برای نویسندگان مقالات یکسان خواهد بود و هیچ تفاوتی بین افراد ثبت نام کننده حضوری و غیرحضوری وجود ندارد.

 

1400/07/25 بیشتر بدانید ...

به اطلاع  آن دسته از عزیزانی که درخواست گواهی زودهنگام را دارند می رساند که پس از ارسال مقاله خود منتظر داوری مقالات بوده و پس از اعلام نتایج داوری ، در صورت پذیرش مقاله نسبت به ثبت خدمات و  پرداخت آنلاین هزینه ثبت نام از طریق پنل کاربری گزینه ثبت خدمات اقدام نمایند، پس از این کار در "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" در پنل کاربری یک گزینه به نام دریافت گواهی موقت اضافه می شود که با کلیک بر روی گزینه دریافت، فایل PDF گواهی موقت با مهر و امضای همایش قایل دریافت خواهد بود.
دبیرخانه همایش

 

1400/07/24 بیشتر بدانید ...

با عنایت خداوند تبارک و تعالی و حمایت شما پژوهشگران محترم و اعلام آمادگی تعداد زیادی از اساتید و نخبگان حوزه مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران  1404 در آذر ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

لذا شما پژوهشگران محترم جهت بهره مندی از امتیازات این همایش بین المللی می توانید تا ساعت ۲۴ روز  شنبه 13 آذرماه، نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنید.

 

 

1400/07/13 بیشتر بدانید ...

اطلاعیه دعوت به همکاری

 احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به کنفرانس، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری تصویب و به دبیرخانه کنفرانس ابلاغ شده است.لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک دکتری تخصصی PhD و کارشناسی ارشد و دارای سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری هستند دعوت می شود تا در "سامانه داوران" ثبت نام کرده و رزمه خود را ارسال نمایند. 

1400/07/07 بیشتر بدانید ...

توافق دبیرخانه و شبکه مترجمین اشراق جهت ترجمه و انتشار مقالات

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان و نویسندگان محترم مقالات می رساند، طبق توافق نامه فی مابین دبیرخانه کنفرانس و شبکه مترجمین اشراق، کلیه شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان این کنفرانس می توانند با ارائه کد تخفیف، از تخفیف ۱۵ درصدی برای ترجمه مقالات و کتب خود به ۳۷ زبان زنده دنیا بهره مند شوند. 

1400/07/07 بیشتر بدانید ...

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اهمیت تحقیق و پژوهش

 - علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است.
- تحقیق علمی فقط به معنای فراگیری و تقلید نیست، تحقیق ضد تقلید است.
- پیشرفت کشور نیازمند حرکت علمی بسیار قوی است.
- تولید علم و تحقیقات، حیات آینده کشور است.
- برای خدمت رسانی بهتر به مردم، کارهای دقیق پژوهشی لازم است.
-عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد.
-اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد; نتیجه اش یک جا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است.
برای دیدن ادامه ادامه مطلب روی گزینه "بیشتر بدانید" کلیک کنید.

1400/07/06 بیشتر بدانید ...

انتشار کلیه مقالات کنفرانس در سایت سیویلیکا

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین پایگاه سیویلیکا (مرکز همایشهای معتبر علمی ایران) و دبیرخانه کنفرانس؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در سایت سیویلیکا نمایه خواهد شد.

 

تعهدات سیویلیکا

1- نمایه سازی مقالات همایش پس از دریافت مقالات از دبیرخانه همایش واختصاص کد یکتای  COIبه هر مقاله همایش

2- انتشار خبر فراخوان مقالات همایش در سیویلیکا

3- ارسال ایمیل فراخوان و اطلاع رسانی همایش به کلیه اعضای سیویلیکا (در قالب خبر نامه ماهانه سایت)

4- درج در تقویم کنفرانسهای تخصصی کشور (کنفرانسهای ایران)

5- انتشار اخبار همایش در پایگاه بانک اطلاعاتی گردهمایی های ایران (www.symposia.ir)

6- انتشار فراخوان همایش در پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.CallForPapers.ir)

7-پوشش کامل اخبار دبیرخانه کنفرانس در پایگاه خبری کنفرانسها (www.Akhbarelmi.ir)

8- ارائه کارت عضویت رایگان بانک مقالات کنفرانسهای کشور برای استفاده داوران کنفرانس

 

1400/07/06 بیشتر بدانید ...

پژوهشگران گرامی،طبق اطلاعات رسیده به دبیرخانه همایش، رایزنی هایی از طرف دبیر محترم علمی کنفرانس با سردبیر محترم ژورنال اپن اکسس"Textroad Journals" در حال انجام است که در صورت موافقت، مقالات برتر انتخاب شده از سوی کمیته علمی همایش خارج از نوبت عادی ، در نشریه ذکر شده نمایه گردد. 

1400/07/05 بیشتر بدانید ...

نکات مهم برای ثبت نام کنندگان در همایش

پژوهشگران محترم حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات، نسبت به رفع ان اقدام کنید:

 

۱. از صحت اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام اطمینان پیدا کنید؛ ادرس پستی، کد پستی، نام گیرنده و شماره تماس بصورت دقیق و خوانا درج گردد.

۲. جهت ارسال مقاله؛ ابتدا می بایست فرمت مقاله رو دانلود کرده و مقاله خود را بر اساس فرمت سایت، تنظیم و ارسال کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید به منو "راهنمای ثبت نام و ارسال مقالات" مراجعه کنید.

۳. نتیجه داوری مقاله شما بین ۳ تا ۵ روز مشخص می شود. در صورت تقاضای داوری خارج از نوبت، درخواست خود را از طریق واتساپ برای دبیرخانه با شماره 09033903358 ارسال کنید.

۴. پژوهشگران محترمی که مقاله ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است، در صورت نیاز به گواهی موقت می توانند از پنل شخصی خود اقدام نمایید.

۵. جهت تکمیل فرایند ثبت نام، بایستی پس از پذیرش مقاله نسبت به صدور فاکتور و پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایید. لازم بذکر است امکان پرداخت الکترونیکی از سایت همایش وجود دارد . در صورت پرداخت از سایر روش ها، می بایست اطلاعات فیش پرداختی را در پنل خود ثبت کنید.

1400/07/03 بیشتر بدانید ...

رعایت اخلاق حرفه ای و علمی در نگارش مقالات

باعنایت به حضور اساتید برجسته وارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر از این کنفرانس و همچنین جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور در حفظ اصالت مقالات، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی در  تهیه و تدوین مقالات پژوهشگران محترم الزامی می باشد. 

1400/07/02 بیشتر بدانید ...

 

توسعه و پیشرفت بشریت در گرو تولید علم ، کشف و انتشار دانش است، گاه این خلق دانش در حوزه انسانی و گاه در حوزه فناوری می‌باشد، آنچه واضح است این است که دنیای امروز، دنیای تبادل اندیشه‌ها و خلق ایده‌های نوینی است که موجب پیشرفت دانش بشری در عرصه های مختلف علم و فناوری می باشد. در این راستا آنچه مهم به نظر می‌رسد، ایجاد بستری مناسب در جهت بروز ظرفیت های موجود و تشکیل ظرفیت‌های جدید است. از این روی رویدادهای علمی و تخصصی گوناگون، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل، می‌توانند موقعیتی مناسب برای ایجاد هم‌فکری و تبادل دیدگاه‌ها محسوب گردند.
دبیرخانه سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404 مفتخر است تا در راستای  توسعه و انتشار دستاوردهای نوین در حوزه مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد میزبان پژوهشگران پیشرو باشد.
از این رو وبسایت این کنفرانس پذیرای مقالات علمی اساتید و دانشجویان محترم در حوزه های یاد شده می باشد.پژوهشگران محترم می توانند با دانلود فرمت ارائه مقالات در منوی اصلی سایت مقالات خود را در چهارچوب خواسته شده از سوی کمیته علمی همایش قرار داده و با استفاده از سامانه کاربری برای دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

دبیر علمی کنفرانس

1400/07/01 بیشتر بدانید ...

    امروز : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰
    شمارش معکوس تا برگزاری همایش
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    برگزار کنندگان همایش
    دانش بنیان داده پرداز آرین
    MGACONF
    حامیان علمی همایش
    ش ب
    د آ
    تهر
    MGACONF
    د س
    د پ
    م ت
    م ز
    سیویلیکا
    سیو
    کنف
    کنفرانس
    a
    s
    d
    f
    g